Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - Ola, welkom op het forum
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Ola, welkom op het forum

Post Reply Post Reply Page  123 8>
Author
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ola, welkom op het forum
    Posted: 29Jun2006 at 11:30pm
Welkom op het forum wat ik het forum der forums heb genoemd hetgeen misschien ietwat arrogant klinkt en eigenlijk ook wel is. Misschien moet ik het wat anders noemen? Nou ja, als iemand een beter forum weet dat verander ik de naam wel. Even de regels van dit forum op een rijtje:

1: Plaats geen.... waarom zou ik jullie eigenlijk ideeŽn geven? Doe gewoon niet van die dingen waarvan andere mensen zeggen: "nou nou nou, is dat nu nodig", zoals onder nepnamen tamelijk onzinnige dingen plaatsen. Tamelijk onzinnige dingen plaatsen is op zichzelf natuurlijk geen probleem.

Verder veel succes, plezier en emotionele intermenselijke onthullingen gewenst.

xxx, Ronaldinhozinho vanderKrane
Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29Jun2006 at 11:46pm
ah yeah zkkrs te weten

vooral al die plaatjes

Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30Jun2006 at 1:17pm
zekers te weten!! eindelijk een uitlaatklep waar ik al me geniale ideeen op kwijt kan. hier heb ik jaren op zitten wachten

Ronald    

-xxx-
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
mike schneider View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mike schneider Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30Jun2006 at 4:38pm
zo zekers, der schneider wil flink duscuseren op deze forum!!
Back to Top
Daan View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05Jul2006 at 2:32pm
zoals onder nepnamen tamelijk onzinnige dingen plaatsen

Dus niet doen wat ik doe!!
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06Jul2006 at 12:30pm
Originally posted by Valderama Valderama wrote:

Dus niet doen wat ik doe!!

Joh voor Valderama wil iedereen wel een uitzondering maken.

Op verzoek kan ik trouwens gebruikersnamen aanpassen, als iemand dat wil dan kan hij of zij me een private message sturen en dan komt het goed.

Er zijn nu een paar handige emoticons bij:

Back to Top
Daan View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06Jul2006 at 12:51pm
Daar heb ik wel oren naar. Ik kwam er namelijk achter dat valderrama met 2 keer een r achter elkaar is. Dus verander me naam maar naar Daan aub.

Edited by Valderama - 06Jul2006 at 12:52pm
Back to Top
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12Jul2006 at 7:38pm
Weinig nieuwe mensen om te verwelkomen laatste tijd he?

edit: sorry icoontje vergeten

Edited by Ronaldinho - 12Jul2006 at 7:38pm
Back to Top
Rocket Ronnie View Drop Down
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14Jul2006 at 1:31pm
Hoi

sorry was nog vergeten hoi te zeggen

Idd weinig nieuwe mensen...ik vind dat we een prijs uit moeten reiken aan degene die de meeste nieuwe mensen binnensleept (bijvoorbeeld een reep chocolade met nootjes of een zak lolly's of een olifantenstringetje of een fles babylotion of gewoon ff tongen)?!?!
maak alles nieuw!
Back to Top
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15Jul2006 at 4:52pm
Rocket Ronnie goed ideetje weetje. We kunnen ook gewoon een welkomsttongzoen aanbieden aan elk nieuw lid?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.