Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - Ola, welkom op het forum
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Ola, welkom op het forum

Post Reply Post Reply Page  <12345 8>
Author
Patrick Ster
Patrick Ster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eusemans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21Jul2006 at 4:08pm
Goedendag geachte leden,

bij deze heb ik mijn ook lid gemaakt van het ah yeah forum.
Ik zou graag de welkomsttongzoen graag aan een ander willen donoren, (namelijk ron). Hij heeft mij namelijk op een wonderbaarlijke wijze weten te overtuigen op het feit dat eigenlijk .....(ben zijn feiten ff vergeten)     Dus zonder enige gerede twijfel heb ik mijn aangemeld.

dus.....
Back to Top
jeroen View Drop Down
Gele Laa-Laa
Gele Laa-Laa

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jeroen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21Jul2006 at 5:38pm
mensen wordt geen lid van dit forum! ik heb net de welkomst tongzoen gehad van ronald... dat was niet alles hoor. Bovendien had hij express net een broodje haring/pindakaas/hagelslag op..... wordt geen lid! 
her vagin is like sleave of wizzard
Back to Top
marieke View Drop Down
Gele Laa-Laa
Gele Laa-Laa

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote marieke Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31Jul2006 at 11:15am
ah yeah, ik ben ook lid, maar die welkomsttongzoen wil ik graag ook doneren aan iemand anders. Ik las dat Jeroen het wel lekker vond, dus mag hij er nog wel eentje krijgen.
Het heeft even geduurd voor dat ik eindelijk een berichtje erop ging zetten, maar ik heb nu zo'n hippe foto, dus dat moest ik wel even laten zien.
hahaha!
Back to Top
jeroen View Drop Down
Gele Laa-Laa
Gele Laa-Laa

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jeroen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03Aug2006 at 6:18pm
bedankt joh... echt marieke.... van je familie moet je het hebben.... 
her vagin is like sleave of wizzard
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23Aug2006 at 11:32pm
Weinig nieuwe forum leden en veel afhakers die niet meer posten laatste tijd, ik wil iedereen er nog eens op wijzen dat als je iets in de groep wilt gooien of gewoon als je je verveelt je alles hier kwijt kan. Dus vrees niet en heb geen angst voor zlechte gramatika of spelvouten en typ maar wat er in je opkomt, want internet zonder spelfauten is als een lijster zonder darmwormpjes.

Back to Top
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31Aug2006 at 11:25am

Zoals menig persoon heeft kunnen ervaren werkte het forum gisteren niet, dit door toedoen van iets bij webhost. Gelukkig werkt het nu weer.

Back to Top
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06Dec2006 at 7:33pm
Hoera, het aantal posts is inmiddels de 1000+, dat vraag om een hoop emoticonnetjes 

Vooral blijven posten!!!

Tip van de dag, hoe flash filmpjes in te plakken: zie help>forum codes

[ flash width=425 height=350]linknaardeflash[/flash]
(spatie tussen [ en flash weghalen)
Let op dat de link niet blauw is want dan heeft ie er al een link van gemaakt en gaat het niet werken. Dan moet je hem effe naar kladblok copy/pasten en weer terug.

Edited by Ronaldinho - 06Dec2006 at 7:43pm
Back to Top
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28Dec2006 at 11:18pm
Bij de startpagina van dit forum staat dat dit forum je leven zeker 3,7% beter zal maken. Na vele honderden posts vind ik het wel tijd voor een evaluatiemomentje, hoeveel procent is jouw leven er beter van geworden en wat kan ik nog doen met het forum om dat percentage nog wat op te krikken?
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29Dec2006 at 9:49am
nou maak dr bij mij maar 103,7% van , wie had dat ooit gedacht
Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21Jan2007 at 3:18pm
Ahyeah,

Ik heb een chiel montagne 3 sterren snor...

Edited by Den Reut - 21Jan2007 at 3:18pm
Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.