Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - zaterdagavondplannen
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

zaterdagavondplannen

Post Reply Post Reply Page  123 28>
Author
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: zaterdagavondplannen
    Posted: 08Jul2006 at 7:40pm
ok koos speciaal voor jou een zinnig topic.

iedereen die goede iedeeen heeft om voor de zaterdagavond te gaan kan dit hier uiten.

dus als we op een zaterdagavond echt geen inspiratie hebben kunnen we dit topic gebruiken.

vaak ook gebeurd het dat je bijvoorbeeld op een dinsdagmiddag een onwijs goed idee hebt maar dit op zaterdagavond als het er echt om gaat alweer vergeten ben, post je idee op dit topic dan vind iedereen je op zaterdagavond een held.

Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Rocket Ronnie View Drop Down
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09Jul2006 at 4:15pm
mohhh,

wat we gister hebben gedaan was wel een goed id: CLUB TOFF, VEILING en daarna chillen op het strand met allemaal rondborstige dames om ons heen!

maak alles nieuw!
Back to Top
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26Jul2006 at 11:35pm

ola,

we hebben net de zaterdagavondplannen doorgenomen:

parteeee aan playa de balijade in de voortuin met mn ouderwetse discobol, stroboscoop en oldies jaren 80 nummertjes op de draaitafel!

tot zaterdag...of niet
maak alles nieuw!
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27Jul2006 at 2:38pm
Aardge discofever, wie kan daar nou nee tegen zeggen?
Back to Top
mike schneider View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mike schneider Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27Jul2006 at 4:39pm
disco@playadebalijade, is altijd een succes. from disco2disco!
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27Jul2006 at 5:11pm
ik moet helaas nee zeggen met als reden dat ik niet in het land ben. volgende keer beter
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30Jul2006 at 2:42pm
volgens mij zijn de plannen iets anders uitgelopen dan de bedoeling was
maak alles nieuw!
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31Jul2006 at 12:10am
Kvond het best gezellig aan de playa de Veenweg. Wanneer zijn de foto's ontwikkeld?
Back to Top
mike schneider View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mike schneider Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31Jul2006 at 2:00pm
ik geloof dat roel en kit nog wat moeite hadden om de fotoos op de pc te zetten
Back to Top
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01Aug2006 at 7:26pm
Plannen voor dit weekend:

Ik breng smiddags mn broertje naar renaisse, ik kijk meteen ff of er allemaal chickies en gespierde/ behaarde mannen (voor de vrouwen onder ons) lopen. Is dit het geval, dan bel ik jullie en komen jullie ook kamperen bij mn broertje in de tent. Max. 10 personen.

En anders gaan we bier drinken.

Mee eens? Andere goede ideeen? Laat het me weten? Ok? Ja is best! 
maak alles nieuw!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.