Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - zaterdagavondplannen
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

zaterdagavondplannen

Post Reply Post Reply Page  <1234 28>
Author
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01Aug2006 at 7:31pm
nee man kit zit weer te lullen, ging als n tiet joh dat plaatsen van de fototjes en ze waren goed gelukt hoor, vooral van t fikkie

ronald heeft ze al inmiddels volgens mij

kusjes
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01Aug2006 at 7:32pm
ow trouwens rennesse is n goed ideetje voor zaterdag

ff lekker

Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04Aug2006 at 9:58pm

zekers wij zullen erbij zijn, of misschien gaan we toch maar naar de Amnesia maybe

Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Koos View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04Aug2006 at 10:11pm
zekers of naar las vegas de nederlandse r&b avond
Back to Top
Rocket Ronnie View Drop Down
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06Aug2006 at 7:42am

KUTzooi....portemonnee weg....oepsie....zaadzooi.....als ik iets haat is het wel dit maar ik weiger t in het haattopic te zetten!!

maak alles nieuw!
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31Aug2006 at 4:08pm
tja dit topic kunnen we nu wel weer wat nieuw leven inblazen nu alle vakanties voorbij zijn. wat gaan we zaterdag doen? behalve ergens het nederlands elftal kieken en bier drinken
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Koos View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02Sep2006 at 2:24pm
ik heb nog 2 kaartjes in de aanbieding voor beat stad of sity beats! geen idee hoe het heet? maar in iedergeval het is vanavond in den haag dus liefhebbers bel maar ik gaat iniedergaval niet!
Back to Top
Koos View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02Sep2006 at 3:26pm
De kaarten zijn al verkocht! deze site werkt nog beter dan ebay enzo! maarja wat wil je met zo een bezoekersaantal
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03Sep2006 at 10:39pm
Goh ik kan niet wachten tot de volgende keer dat het Nederlands elftal op zaterdag speelt! Genieten hoor!
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15Sep2006 at 3:09pm
wat gaan we morgen allemaal voor toffe dingen doen? al plannen?????
laten we  en dan  en dan
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.