Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - zaterdagavondplannen
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

zaterdagavondplannen

Post Reply Post Reply Page  <1 25262728>
Author
Toffe Dipsy
Toffe Dipsy

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Corien(tje) Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26Oct2011 at 9:31pm
Joehoe,

A.s. zaterdag 29 oktober is er weer een ''We all love 80's & 90's'' feestje in off Corso.
Lijkt ons wel leuk om weer eens foute danspasjes te gaan maken.
Zijn er geinteresseerden?
Kaarten kosten 10,- en kunnen tot 18.00 uur diezelfde dag gekocht worden.
Back to Top
Dynamite Kit View Drop Down
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dynamite Kit Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28Oct2011 at 8:43am
Hey, dat soort feestjes zijn altijd leuk! Helaas haak ik af, moet zaterdag de hele dag werken en volgende week tentamens... zondag dus fris en fruitig aan de studie! :)
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08Feb2012 at 11:15pm
gasten, wat een deceptie he, dat die elfstedentocht niet doorgaat? Maar ja we doen het er maar mee, en aangezien de eerstvolgende zonneminima gepland staat in 2019 zullen we nog even moeten wachten.

En nu we toch niet a.s. zaterdag met onze unox muts, wanten, snert, koek en zopie en beerenburg voor de tv hoeven te hangen, kunnen we ons net zo goed nuttig maken, door het onszelf plezierig te maken.

Dus mijn plan; we gaan om uurtje of 4 half 5 karten. uurtje of 6 a 7 eten en bier drinken en vanaf daar keihard bier drinken.

Klinkt dat goed? ja toch?!

Wil je nog ff genieten van de laatste ijsperiode, ook best doen we het gewoon volgende week!!
WOEHOE
Back to Top
Daan View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09Feb2012 at 7:09pm
ik heb helaas al een verjaardag Pinch
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10Feb2012 at 9:58am
volgende week komt beter uit! Bier
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
eusemans View Drop Down
Patrick Ster
Patrick Ster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eusemans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10Feb2012 at 1:30pm

Ook al ga ik niet genieten van de ijsperiode, volgende week komt mij ook best uit. Deze week eigenlijk ook wel

dus.....
Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10Feb2012 at 3:31pm
Ik ga genieten van het ijs dus ook ik ben er niet bij!

Volgende week komt beter uit. Wacko
Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.
Back to Top
mike schneider View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mike schneider Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10Feb2012 at 8:50pm
klinkt goed, maar ik gaat ook ff genieten van het ijs. Ik gaat een poging doen om op schaatsen te staan
Zit je er doorheen, neem dan een Rocket!
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11Feb2012 at 3:00pm
O.k. doen we het toch gewoon volgende week!! WOEHOE
WOEHOE
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17Feb2012 at 3:27pm
He hallo daar...... de volgende week is aangebroken!! gaan we nog ff racen?? Laat het ff weten, dan kunnen we een baantje reserveren!
WOEHOE
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 25262728>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.