Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - zaterdagavondplannen
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

zaterdagavondplannen

Post Reply Post Reply Page  <1 262728
Author
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17Feb2012 at 4:06pm
Ik ben voor! Woop
Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.
Back to Top
eusemans View Drop Down
Patrick Ster
Patrick Ster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eusemans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17Feb2012 at 7:03pm
Ik ook
dus.....
Back to Top
Corien(tje) View Drop Down
Toffe Dipsy
Toffe Dipsy

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Corien(tje) Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02Apr2012 at 2:43pm
Ola,

Ben benieuwd of er mensen geïnteresseerd zijn in Beatstad.

Wanneer: Zat. 7 juli
Waar: Malieveld natuurlijk
Wie: Optredens van oa. Anouk, van velzen, Alain Clark, Jeugd van tegenwoordig en nog een aantal.
Kosten: 30 eurie

Willen jullie nog meer info moet je de site maar ff checken: http://www.beatstad.nl

Ik hoor van jullie!

Adios!

Edited by Corien(tje) - 03Apr2012 at 12:03pm
Back to Top
Dynamite Kit View Drop Down
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dynamite Kit Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05Apr2012 at 10:03am
Hey!
Beatstad lijkt mij wel gezellig!! Zijn er nog meer mensen die mee willen? Lekker dichtbij en (bijna) altijd mooi weer! Smile

Back to Top
mike schneider View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mike schneider Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05Apr2012 at 8:39pm
klinkt goed, gaat even in de agenda koekeloeren
Zit je er doorheen, neem dan een Rocket!
Back to Top
Koos View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09Apr2012 at 2:08pm
Jahoor kaartjes zijn besteld heb ik begrepen! Bier 
Er zijn nog 2 kaartjes voor een bijna beter feest in de aanbieding! kat en ik kunnen helaas niet naar het 2de tentfeest in pijnacker (12 mei) Cry dus als je nog iemand weet die naar dit spektakel wil?? Party
Back to Top
boelie View Drop Down
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01Sep2012 at 9:13am
hallo mannen word er vanavond nog wat gedaan ik moet wel werken maar schuif gewoon later aan hoor geen probleem
gegroet mijn zoon
Back to Top
Koos View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07Sep2012 at 3:13pm
Gast, Als je iets wilt doenplaats je dat toch niet hier! Gewoon ff smsen dan was het vast een vette zaterdag geworden!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 262728

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.