Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - zaterdagavondplannen
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

zaterdagavondplannen

Post Reply Post Reply Page  <12345 28>
Author
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15Sep2006 at 5:09pm
Gast dat weet toch iedereen al! morgen gaan we naar de 12inch race
Back to Top
mike schneider View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mike schneider Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15Sep2006 at 7:51pm
zekers, goeie keuze. daarna bier drinken in de guyter!
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15Sep2006 at 8:06pm
ok joh wist ik ook heus wel wou gewoon ff kijken of jullie wel op zaten te letten hoor
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Wendooo View Drop Down
Spongebob
Spongebob

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wendooo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15Sep2006 at 10:17pm

Hola!

Ik ben ook eindelijk een keer op zaterdag vrij, lang geleden dus wat gaan we voor leuks doen?? 12-inch race las ik he...

Hoelaat gaan jullie daarheen??

Bis morgen!!

Back to Top
Dynamite Kit View Drop Down
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dynamite Kit Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02Oct2006 at 12:38pm
Hey allemaal, 1 ding: zaterdagavond het witte paard gaat m niet meer worden ok! was best gezellig, maar vlgnd keer weer ergens anders hoor! de foto's zijn trouwens wel tof!

Kitty
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02Oct2006 at 1:51pm
volgende keer weer wp man, is toch vet al die professionele breakdancers daar.
Back to Top
Daan View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02Oct2006 at 3:33pm
idem. ik heb zeer genoten van de professionele locale dancers. ik wist niet dat het witte paard dit ook te bieden had naast het normale vertier.
Back to Top
Koos View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02Oct2006 at 4:25pm
Het was gezellig maar dat kwam niet door het wp! als we met dezelfde groep ergens ander waren was het ook lache! we waren trouwens de enige!!!! dus dit was de laatste keer volgende keer weer loco hahahahahahahaha
Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02Oct2006 at 9:54pm
Nou ik vond wp echt tof... Gewoon lkkr stug het niet eens zijn met deze opinie dussss!!!

Loco was trouwens ook tof, alleen beetje jmmr dat rob niet achter op een fiets kan blijven zitten hehehe...
Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.
Back to Top
Koos View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03Oct2006 at 9:02am
jahooor zijn jullie nog in loco geweest haahahhaahahha
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.