Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - flauwe grappen, moppen en raadsels
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

flauwe grappen, moppen en raadsels

Post Reply Post Reply Page  123 22>
Author
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: flauwe grappen, moppen en raadsels
    Posted: 12Jul2006 at 7:11pm
dit topic spreekt voor zich:

eerst vliegt het dan val het dood op de grond en dan vliegt het weer
rara wat is dit:

een reincarnatiepietje

zitten twee belgen in een auto bij een benzine station
komt er een politieagent aangelopen. hij klopt op het raam ze doen het raam open en de agent vraagt wij zoeken 2 verkrachters.

de belg draait zich naar zijn medepassagier ze mompelen wat en na enkele momenten zegt hij  "we doen het"
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Daan View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12Jul2006 at 7:32pm
dit is nou een bieke topic >

loop ik in rotterdam mooi te wezen en zie ik daar herman lopen met zijn hond. dus ik begroet herman en zeg wat een leuke hond heb jij zeg. ja bedankt zegt herman en ik vraag waarom herman ze hond vast heeft. en toen zei herman dat dit zo'n hond zonder poten was. en ik zei verrek je hebt gelijk. en ik vroeg meteen hoe hij dat hondje eigenlijk noemde. herman zei toen: hij heeft geen naam, want als ik hem roep komt die toch niet! hahahaha! zo'n goede hebben we nog niet gehad. lalalaaalaaa..
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12Jul2006 at 7:35pm
Komt een vis bij de dokter zegt de dokter: ik zie het al, uit de kom

Sorry die kende je vast al want dat is de enige mop die ik ken...
Back to Top
mike schneider View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mike schneider Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13Jul2006 at 5:41pm
het heeft 21 ogen, en is toch blind?

een dobbelsteen
Back to Top
Daan View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13Jul2006 at 7:22pm
hoe brengt een olifant een tampon in?

hij gaat op een schaap zitten!
Back to Top
Rocket Ronnie View Drop Down
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13Jul2006 at 7:32pm
hahaha zo n goeie hebben we nog niet gehad daan  

Ik heb er ook nog 1 en als jullie m al kennen moeten jullie toch ff lachen

Het is geel en als het in je oog komt ben je dood?

Een trein     
maak alles nieuw!
Back to Top
Koos View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13Jul2006 at 7:56pm

Zitten DaanDen ReutKoos, marieke, mike schneider, Rob, Rocket Ronnie, Ronaldinho en Roel, kortom alle forum members in de klas!

Zegt meester peter:

beste members van het geweldige forum! Ik ga een test afleggen met jullie om te kijken wat het niveau is van deze groep!

Peter zegt:

Als DaanDen ReutKoos en marieke, nou hun schoenen strikken, en Rob en Rocket Ronnie maken  weer 5 schoenen los en daarna doen roel en Ronaldinho ook nog eens hun schoenen strikken! Hoeveel schoenen zijn er dan gestrikt???

Waarop de guest zegt is zeker een strikvraag!!

Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17Jul2006 at 10:36pm
Wat is de overeenkomst tussen een dom blondje en een flesje bier?

Vanaf de hals naar boven zit er niets meer in.
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18Jul2006 at 7:58pm
Joanna het buurmeisje verteld er eentje: Jantje en nogeenkeer zaten in een bootje. Jantje viel eruit. Wie bleef er toen nog over???

Jantje en nogeenkeer zaten in een bootje. Jantje viel eruit. Wie bleef er toen over???

Jantje en nogeenkeer zaten in een bootje. Jantje viel eruit. Wie bleef er toen over???
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18Jul2006 at 8:03pm

aardig flauw:

Een jongen en een meisje staan met hun auto in de berm naast de weg, de auto is met de wielen weggezakt in het drassige gras. Zegt de jongen tegen het meisje:
"Als jij nu al je kleren voor de wielen legt zijn we zo weer los."
Na veel gezeur doet het meisje de kleren uit en de jongen duwt deze tegen de wielen van de auto. Hij start en wil wegrijden maar alle kleren vliegen aan stukken weg maar de auto zakt nog dieper weg.

"En nu?" zegt het meisje boos.
De jongen ziet in de verte een lichtje branden en zegt tegen het meisje om daar naartoe te lopen en te vragen of de bewoner misschien met een tracktor hun los kan trekken.
"Maar, " zegt het meisje, "ik heb niets meer aan!"
"Neem mijn schoenen maar en houd ze voor je kruis dan zien ze niets."

Na veel gezeur doet het meisje het. Even later komt ze bij het huis en belt aan. De deur gaat open en een boer kijkt vreemd naar deze jonge meid. Zij vraagt aan hem:
"Mijn vriend zit vast kunt u hem misschien helpen?"
Waarop de boer naar haar kruis kijkt en zegt:
"Als hij er zo diep in zit kan ik hem ook niet meer helpen!"

Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.