Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - flauwe grappen, moppen en raadsels
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

flauwe grappen, moppen en raadsels

Post Reply Post Reply Page  <12345 22>
Author
Gele Laa-Laa
Gele Laa-Laa

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote marieke Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04Aug2006 at 12:42pm

Arabische emancipatie

Een Amerikaanse journaliste bracht eind jaren tachtig een item over de rol van de vrouw in Koeweit. Het viel haar op dat de vrouwen gewoonlijk een paar meter achter hun echtgenoten liepen.
Toen de journaliste een tijdje na de golfoorlog weer in Koeweit was, merkte ze dat de vrouwen nu een aantal meters voor hun echtgenoten uitliepen.
De journaliste sprak een van de vrouwen aan en zei: Dit is geweldig! Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om dit rolpatroon in zo'n korte tijd om te draaien?

"Landmijnen", antwoordde de Koeweitse vrouw.

Back to Top
marieke View Drop Down
Gele Laa-Laa
Gele Laa-Laa

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote marieke Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04Aug2006 at 12:43pm

De zon

De Belgen gaan hun eerste raket lanceren. "En," vraagt een verslaggever, "waar gaat de reis naar toe?" "Awel", zegt de Belg, "wij gaan naar de zon." "Naar de zon?" vraagt de reporter, "Maar daar is het toch veel te heet? Bent u niet bang dat de raket zal smelten?" "Wat denkt gij?," antwoordt de Belg, "Wij zijn niet gek, hoor. We gaan natuurlijk 's nachts!"
Back to Top
marieke View Drop Down
Gele Laa-Laa
Gele Laa-Laa

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote marieke Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04Aug2006 at 12:45pm
Wat doet een Belg die achtervolgd wordt in de woestijn?
Hij steekt zijn rechterhand uit maar gaat stiekem naar links.

Ik kwam laatst in het café en ik zeg tegen de kastelijn: ''Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint.'' Ik snel opdrinken. Zeg ik later tegen de kastelijn: '' Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint.'' Nou, ook weer snel achter over slaan. Zeg ik weer tegen de kastelijn: '' Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint'' Hij zegt '' Heb je wel geld bij je''. Ik zeg: '' Daar begint het gezeik al''

komt er in een cafe ene nederlander, een belg en een duitser binnen. vraagt de barman: is dit een grap?

ach ja, ik ben weer goed bezig
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04Aug2006 at 10:12pm
het is groen en het is duits wat is het???

SPINAZIE
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Daan View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04Aug2006 at 10:19pm
Hoe noem je een duitse spion???

SPINAZIE  haha!

ZO EEN GOEDE HEBBEN WE NOG NIET GEHAD!!!
Back to Top
Daan View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04Aug2006 at 10:22pm
Komt er een man bij de dokter en zegt de dokter ben jij er niet eentje van jan en zegt de man ja dat klopt. Dus de man laat ze piemel zien en de dokter zegt dat ziet er goed uit waarop de man antwoord¨: zal ik je ff afzuigen_? De dokter gaat akkoord en word afgezogen. Een week later komt dezelfde man bij de dokter en het gaat weer precies hetzelfde. en die week erop weer. RARARA wat klopt er niet_?
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04Aug2006 at 10:28pm
ik weet het al! 
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05Aug2006 at 1:04pm
haha ik vul op google schunnige moppen in en wat gebeurt er........ ik kom als eerste op een borisfansite is dat nou niet grappig

keep the soul alive
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05Aug2006 at 10:07pm
Wel goeie moppen op de boris site

Michael Jackson zit in een vliegtuig met allemaal kinderen.
De piloot komt naar hem toe en roept :
"Michael, the plane is gonna crash” !
“I have 2 parachutes : one for you, one for me” !
Michael :
"And what about the children” ?
Piloot :
"f**k the children” !
Michael :
"Do we still have time” ?
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11Aug2006 at 12:40pm

er heeft een man een lekkeband hij ziet 2 boerderijen hij gaat naar de ene toe hij belt aan er word niet open gedaan hij kijkt door het raam en ziet een vrouw die tetst de tieten om hoog de man houd een paraplu boven zijn lul.
de man denkt wat na en besluit toch maar door te lopen naar de volgende boerderij.  dus hij loopt naar de buurman en zegt wat doen die mensen gek. zegt de buurman die zijn doof en kunnen niet praten de vrouw zegt ga de koeien eens melken de man zegt dikke lul het regent

Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.