Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - nederlands elftal
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

nederlands elftal

Post Reply Post Reply Page  123 7>
Author
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: nederlands elftal
    Posted: 09Jun2010 at 1:50pm
haai haai heren en dames.
wat doet iedereen aanstaande maandag. moet iedereen gewoon werken of is iedereen vrij. ik ben voor om ergens te gaan zitten en een pilsje te drinken en misschien daarna even de bbq in de fik te steken. om vervolgens een broodje shoarma te bestellen want dan doet de bbq het natuurlijk niet meer. ik hoor het wel poepie s
gegroet mijn zoon
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10Jun2010 at 11:50am
Strak plan! Wie doen er nog meer mee en waar gaan we dit vrolijke festijn ondernemen?
Back to Top
Koos View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12Jun2010 at 1:09pm
idd een goed plan! moet alleen wel werken ja. heb wel goede hoop dat ik optijd terug kan zijn dus u hoort maandag van mij
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12Jun2010 at 7:39pm
ola

Bij ons kan er wel Ned 1 gekeken worden hoor!!!

We hebben niet voor niks oranje kast, poefies en bijzettafeltje!!

Bier en bbq is binnen! vlees nog niet! geen idee wie er vrij zijn en moraal hebben om naar pijnacker te fietsen.

Let me know
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12Jun2010 at 9:59pm
Ben er bij!
Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13Jun2010 at 12:30pm
Ben der ook bij!!!
Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.
Back to Top
Daan View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13Jun2010 at 3:58pm
ik weet het nog niet.
Back to Top
Rocket Ronnie View Drop Down
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13Jun2010 at 6:00pm
ik kijk op het werk
maak alles nieuw!
Back to Top
eusemans View Drop Down
Patrick Ster
Patrick Ster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eusemans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13Jun2010 at 6:03pm
ben er ook bij
dus.....
Back to Top
mike schneider View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mike schneider Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14Jun2010 at 12:09pm
ben er niet bij

x
Zit je er doorheen, neem dan een Rocket!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.