Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - nederlands elftal
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

nederlands elftal

Post Reply Post Reply Page  <1 567
Author
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03Jun2012 at 4:04pm
wij zijn er HUP
Back to Top
boelie View Drop Down
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04Jun2012 at 1:15pm
ik ben helaas aan de arbeid maar misschien komt door wel maar dat laat ik ff weten xxx
gegroet mijn zoon
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06Jun2012 at 2:15pm
Ben dr bij hoor! woehoe
WOEHOE
Back to Top
Rocket Ronnie View Drop Down
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07Jun2012 at 10:53am
Tres bien.. wij zullen zorgen voor een hapje tijdens en een gourmetje na de wedstrijd Beer
maak alles nieuw!
Back to Top
Koos View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10Jun2012 at 12:09pm
Was goed! jammer van die wedstijd
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11Jun2012 at 7:01pm
ola,

Nou ik had wel even een kort dipje, maar ik zit weer vol positiviteit, want ik heb ff nagerekend dat we zelfs van de duitsers mogen verliezen, als het dan voor de rest een beetje meezit! Dus aangezien er nog volle hoop is na woensdag, stel ik voor NED-POR bij ons thuis te kijken(dan heb ik t ook niet voor niks helemaal oranje gemaakt!) Als het een beetje meezit met het weer kunnen we zelfs nog ff bbqtje aanzetten. Dus als je voor ben laat t me weten!

xx en tot woensdag!!
WOEHOE
Back to Top
boelie View Drop Down
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11Jun2012 at 7:52pm
ik ben voor als ik niet al te lang hoef door te werken maar kom zeker voetbal kijken
gegroet mijn zoon
Back to Top
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14Jun2012 at 10:47am
Ook al heb ik er nog alle goede hoop op, kunnen wij zondag helaas niet omdat yvon der moeder een verjaardagsfeestje geeft.. Maar de wedstrijd daarna zijn we er gewoon weer bij Party
maak alles nieuw!
Back to Top
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15Jun2012 at 8:13pm
maak alles nieuw!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 567

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.