Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - nederlands elftal
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

nederlands elftal

Post Reply Post Reply Page  <1234 7>
Author
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15Jun2010 at 11:33am
Zaterdag 13:30: Nederland - Japan
Do 24 jun 20:30: Kameroen - Nederland

De weersverwachtingen voor zaterdag zijn niet best :(
Back to Top
Rocket Ronnie View Drop Down
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15Jun2010 at 12:27pm

Inderdaad, waar gaan we zaterdag kijken???

maak alles nieuw!
Back to Top
boelie View Drop Down
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17Jun2010 at 8:27am
haai haai ik moet werken zaterdag dus ben er niet bij maar donderdag wel dus ik stel weer een bbq voor mocht het dan slecht zijn kunnen we altijd spare ribs bestellen of zo. rob het kon toch bij jou gr
gegroet mijn zoon
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17Jun2010 at 9:36pm
Jullie zijn bij mij altijd welkom hoor, maar we hebben niet zo'n mooie gasbbq
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18Jun2010 at 9:51am

Het kan wel bij mij Joyce is er alleen niet en de tuinruimte is een beetje beperkt.

Ik heb wel zo'n mooie gasbbq. misschien kunnen we e.e.a. combineren maar daaar komen we wel uit denk ik.

A.s. zaterdag ben ik er niet om ned elfta lte kieken iets met fietsen en zadelpijn....

Edited by Rob - 18Jun2010 at 9:52am
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Rocket Ronnie View Drop Down
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18Jun2010 at 11:03am

Zaterdag zijn er niet zo veel mensen dus met voetbal kijken???

Als we toch nog met clubje zijn kunnen we ook wel uit eten daarna, echt mooi weer wordt t morgen niet...
maak alles nieuw!
Back to Top
eusemans View Drop Down
Patrick Ster
Patrick Ster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eusemans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18Jun2010 at 7:50pm
mooi plan
dus.....
Back to Top
boelie View Drop Down
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20Jun2010 at 2:24pm
haai mannen ik ben woensdag en donderdag vrij dus ik haal wel ff de boodschappen. als iedereen die mee eet zich even meld dan kan ik shoppen laters
gegroet mijn zoon
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20Jun2010 at 4:22pm
ik ben erbij Joyce niet.
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21Jun2010 at 9:48am
ben dr bij hoor!!!! Woehoe we gaan winnen!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.