Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - verjaardagen
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

verjaardagen

Post Reply Post Reply Page  123 9>
Author
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: verjaardagen
    Posted: 25Jun2010 at 9:27am
haai haai ik had gister al gezegd dat ik mijn verjaardag vier maar bij deze zeg ik het gewoon nog een keer. de 24 ste juli is het zover. dat is nog lang niet ik weet het maar dan weten jullie het alvast dan kunnen jullie je vakantie alvast verzetten
gegroet mijn zoon
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30Jun2010 at 10:25am

Joyce en ik zijn er waarschijnlijk niet. Dan viert joyce nl. der verjaardag voor de familie.

Maar misschien ziet u ons later op de avond nog wel even verschijnen.
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Dynamite Kit View Drop Down
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dynamite Kit Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06Sep2010 at 8:01pm
Hey,
weer een nieuwe verjaardag! Die van mij! :) Ik word morgen alweer een kwart eeuw oud, en tussen alle druktes en feestje door wil ik dat graag met jullie vieren!

A.s. zaterdag, 11 september, voor en eventueel ook na de 12inch race. iedereen is welkom na 15.00uur. Na het eten kunnen de mensen die er zin in hebben even kijken bij de kleine-fietsen-race, en iedereen die daarna nog zin heeft kan bij ons nog lekker een drankje drinken. We zien wel hoe het allemaal loopt!
Wil je laten weten of je komt, dan kan ik er rekening mee houden met eten inslaan! :)

Tot zaterdag!
Kus
Back to Top
Corien(tje) View Drop Down
Toffe Dipsy
Toffe Dipsy

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Corien(tje) Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07Sep2010 at 7:04pm
Present! En ik neem Ruud mee als dat mag:p
Back to Top
Wendooo View Drop Down
Spongebob
Spongebob

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wendooo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07Sep2010 at 7:48pm
Wij zijn er ook gezelliggg :)!

Back to Top
boelie View Drop Down
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07Sep2010 at 9:19pm
ik moet eerst even werken en daarna moet ik even kijken dus weet het ng niet zeker. ik zal het ook even aan door vragen
gegroet mijn zoon
Back to Top
eusemans View Drop Down
Patrick Ster
Patrick Ster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eusemans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08Sep2010 at 12:06am
ik heb die dag een reŘnie in Rotterdam. Ik heb nog geen idee hoe het gaat lopen maar ik ben in ieder geval niet bij het eten aanwezig.

Viel Spa▀

dus.....
Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20Sep2010 at 1:04pm

Ola weer een nieuwe verjaardag!!!

Morgen mag ik weer me zoveelste verjaardag vieren!!!
Dus om ook jullie, zonder kater op je werk, te laten genieten van deze heugelijke gebeurtenis vier ik het as vrijdag voor de vriendjes en vriendinnetjes. Jullie zijn allemaal met aanhang ;) uitgenodigd!

Dresscode: Zwembroek en je mooiste snorkel...

Kado Tip: We sparen voor een stukje kunst in de woonkamer, dus een bijdragen hierin is altijd prettig! :)

Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20Sep2010 at 4:40pm

Wij zijn er helaas nie Famailiweekendje in valkenburg.

In ieder geval veel plezier toegewenst op deze heugelijke dag.
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21Sep2010 at 8:28pm
Gefeliciteerd Reutjes 

Ik ben er bij! Maar ik heb geen snorkel
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.