Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - verjaardagen
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

verjaardagen

Post Reply Post Reply Page  <1234 9>
Author
Patrick Ster
Patrick Ster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eusemans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23Sep2010 at 7:45pm
ik ben er laat bij. heb etentje in noordwijk
dus.....
Back to Top
mike schneider View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mike schneider Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23Sep2010 at 8:08pm
moet effe kijken hoelaat ik er ben, ik heb eerst ook een etentje
Zit je er doorheen, neem dan een Rocket!
Back to Top
Daan View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24Sep2010 at 2:30pm
ik heb ook geen snorkel.. en lappen voor kunst vind ik al helemaal niks..  maar ik kom wel
Back to Top
Corien(tje) View Drop Down
Toffe Dipsy
Toffe Dipsy

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Corien(tje) Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12Oct2010 at 10:09pm
Hoi vriendjes & vriendinnetjes, Voor degenen die ik per ongeluk vergeten te smsen ben of weet ik wat...vrijdag 15 okt vier ik mijn verjaardagspartijtje, vanaf 21u. Voor degene die met de auto komen nog even een huishoudelijke mededeling: De straat voor ligt opengebroken. Je moet nu (vanaf nootdorp gezien) voor t appartementencomplex links de Hofweegenstraat in. doorrijden tot aan geel bord 'wijk in', hier rechts. Eerst mogelijke straat aan rechterzijde in slaan. Ff doorrijden en dan zie je rechts t complex. Xx
Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14Oct2010 at 1:49pm

Of je knalt hem gewoon ff voor de opbreking neer!

Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15Oct2010 at 1:09pm
of je knalt er gewoon ff doorheen en zet hem voor de deur 
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15Oct2010 at 4:37pm
Pas wel op... ze hebben daar rekening mee gehouden en stiekum een gat gegraven!
Back to Top
Rocket Ronnie View Drop Down
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20Feb2011 at 9:56pm
Hola...

Zaterdag 12 maart vieren yvon en ik onze verjaardag! Vanaf uurtje of 9 is iedereen welkom op Meester Overtoompad 17, te Nootdorp!

xxx
maak alles nieuw!
Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21Feb2011 at 12:42pm
Ahyeah,

Disco dansen en:
Back to Top
boelie View Drop Down
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21Feb2011 at 4:43pm
ik denk dat wij er wel bij zijn hoor. maar ik ben wat later moet werken gegroet
gegroet mijn zoon
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.