Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - www.puffel,nl - de Fotosite
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

www.puffel,nl - de Fotosite

Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23Aug2006 at 11:23pm
Een egel willempie noemen raar? Hoe moet je een egel dan noemen? Spikey???

Effe on topic voor ik mijn kont weer moet laten zien. Vakantiepics BelgiŽ staan online en ze zijn vrij tof en vooral met vrij veel. Hadden we trouwens ook niet nog een andere camera die nog ontbreekt, bij de weg?

^fotostrip^

Kzie dat foto 44 nog op z'n kantje ligt maar dat zijn van die details he... Tis maar dat je het effe weet, dus niet dat je schrikt en denkt dat Rob met een kratje Palm de wetten van de zwaartekracht tart. Ook al is het algemeen bekend dat je na een kratje palm weinig gevoel van zwaartekracht meer hebt.

Edited by Ronaldinho - 23Aug2006 at 11:26pm
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24Aug2006 at 11:53am
ja klopt die andere camera ga ik vanmiddag bij de hema brengen ook daar staan zekers te weten nog wel een paar goeie foto's op.
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Wendooo View Drop Down
Spongebob
Spongebob

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wendooo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28Aug2006 at 8:12pm
Ik vind de foto's van mysteryland ook hopi mooi!!

Alleen de foto's van gister moeten er nog ff op maar daarvoor moet ik eerst de batterijen opladen want dat is wel handy!

Toedelsssss!!
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29Aug2006 at 10:45pm

Die botenfoto van Mike bij de vakantie update is aardig tof, die dig ik wel. Zit ook een ufo achter de boot aan.  hihi

Back to Top
mike schneider View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mike schneider Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29Aug2006 at 10:58pm
ik dank u ik dank u, met goed fotowerk van puffel is er een mooi geheel uit gekomen!
Back to Top
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17May2008 at 1:45pm
Lang geen nieuwe foto's op de site... en het gastenboek is ook behoorlijk bespamt
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05Sep2008 at 12:03pm
het gastenboek was idd aardig gespammed vandaar dat er nu geen gastenboek meer is.
wel staan er nieuwe foto's op een stuk of 379.
allemaal van Mysteryland 2008 WOOHOO.
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01Dec2008 at 10:45am
http://www.puffel.nl/site.asp?AID=87 

de extra foto's van duc de brabant staan er nu ook op.
vanaf pagina 9.

Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01Dec2008 at 10:54am
Yes! de supergoeiste foto's!
Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01Dec2008 at 7:47pm
Hehe,

Ahyeah zit ik ff die foto's te kijken zie ik een focking mooie zwembroek die volgens mij nog steeds bij mij thuis ligt....!!!

Zal hem eerdaags ff mee nemen Robbie  
Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.