Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - dingen waar ik opgewonden van wordtdtdtdtdt
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

dingen waar ik opgewonden van wordtdtdtdtdt

Post Reply Post Reply Page  <12345 27>
Author
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26Dec2006 at 6:52pm
zekers en dat heeft mijn dag ook weer helemaal goedgemaakt!! james bond daar word ik aardig opgewonden van om ff on topic te blijven
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26Dec2006 at 8:14pm

Ik wordt vooral opgewonden van Belle Perez die als bond girl vermomd is.

Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.
Back to Top
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27Dec2006 at 4:35pm

Weet je waar ik opgewonden van raak:

Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28Dec2006 at 3:40pm
Zkkrs tiete flimpies
Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29Dec2006 at 9:46am
ah yeah had helaas 2 dagen geen geluid dus was ff balen. maar ben toch weer blij dat t geluid terug is, want zulk soort filmpies zie je niet gauw on the net.
Back to Top
Rocket Ronnie View Drop Down
Ton Tabben
Ton Tabben

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rocket Ronnie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05Jan2007 at 2:12pm
Ik word opgewonden van zwemmen in een rivier vol met candiru visjes!!!

Op de bodem van de rivieren in het Amazone-gebied leeft n van de verschillende parasitaire meervalsoorten, de gevreesde candiru. Hij is doorschijnend met een geelachtige tint. Hij heeft grote ogen en naar achteren gerichte dorens aan de zijkanten van zijn kop. De candiru is ongeveer twee en een halve cm lang en hij graaf zich in lichaamsopeningen van andere dieren in. Wanneer dat bij mensen gebeurt, is het bijna onmogelijk deze parasiet anders te verwijderen dan door middel van een operatie.

Om exact te zijn hij reageert op het ureum dat uitgestoten wordt door mens en dier. Bij andere vissen dringt hij bij de kieuwen naar binnen en zuigt daar het bloed op en volgepropt zwemt ie dan weer weg. Bij de mens kan dit helaas niet en heeft het beestje zich vastgezet in de urineleider en kan door de doornen niet naar buiten getrokken worden.

maak alles nieuw!
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05Jan2007 at 4:12pm
aauuu   bij het lezen van dit berichtje kreeg ik een onsmakelijk gevoel van binnen  ik zou nooit gaan zwemmen in zo'n rivier
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05Jan2007 at 7:56pm
zeker animalplanet gekeken gister
Back to Top
Dynamite Kit View Drop Down
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dynamite Kit Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06Jan2007 at 4:30pm
Ik word opgewonden van onwijs leuke, interessante, mooie, onzinnige, goede, grappige, toffe posts op dit forum! Dus moeten wel ons best blijven doen he
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06Jan2007 at 5:57pm
nou als t aan jouw ligt mogen we alles posten!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 27>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.