Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - Opmerkelijke nieuwsberichten
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Opmerkelijke nieuwsberichten

Post Reply Post Reply Page  123 46>
Author
Message Reverse Sort Order
Ronaldinho View Drop Down
webdictator
webdictator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronaldinho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Opmerkelijke nieuwsberichten
    Posted: 18Oct2012 at 11:55am
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18Oct2012 at 11:32am

Vrouw geeft haar hond al twee jaar borstvoeding

Bewaar

Door: redactie
17-10-12 - 23:27  bron: The Huffington Post
Het artikel in Closer.

Terri Graham had dolgraag haar twee kinderen de borst gegeven, maar dit lukte niet. Toch vond de 44-jarige vrouw een, weliswaar onorthodoxe, manier om haar wens om borstvoeding te geven in vervulling te laten gaan.

De vrouw legt al twee jaar het hondje van haar negenjarige dochter aan de borst. In een interview met het magazine Closer vertelt Graham dat veel mensen haar een freak vinden, maar dat zij zelf er een goed gevoel door krijgt. 'Ik voel mij compleet en een betere moeder als Spider aan mijn borst zuigt', aldus Graham.

De hond proefde in 2010 voor het eerst borstvoeding door aan een flesje te likken waarin melk zat die Terri voor haar pasgeboren zoon had afgekolfd.

Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15Oct2012 at 3:55pm
Maxim Hartman vs. Theo Wesselo

12 oktober t/m 3 november
Opening vrijdag 12 oktober 17:00

SEX SELLS (the battle between two oaks)

Het is dit jaar precies 25 jaar geleden dat Maxim Hartman en Theo Wesselo furore maakten met het VPRO televisieprogramma Rembo en Rembo. In 1995 stopte de unieke samenwerking. Hartman vulde zijn zakken door zich als ordinaire mediahoer te gedragen terwijl Wesselo wanhopig probeerde zijn cultstatus in stand te houden door onverstaanbaar te gaan zingen. Nu 15 jaar later kruisen deze cult helden de degens. Met kunst. Want daar is het ooit mee begonnen op de Willem de Kooning academie in Rotterdam. Na het eindigen van Rembo en Rembo zijn Hartman en Wesselo nooit gestopt met kunst maken. Voor de expositie SEXS SELLS zijn ze weer fulltime aan het werk als kunstenaar. In een keiharde battle in galerie Vriend van Bavink bepaalt het publiek mee wie de winnaar is en wie zich de beste kunstenaar van de twee mag noemen. Deze strijd belooft snoeihard te worden. Op facebook maken de heren elkaar al voor rotte vis uit. Wie wint deze kunstbattle? Is het de megastoere provocateur Wesselo of de knappere en dominante pleaser Hartman?

Rembo & Rembo : sex sells facebook

WOEHOE
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25Jul2012 at 10:52am

Inbrekers stelen penis van Chinees

Bewaar

25-7-12 - 06:20  bron: Huffington Post
© THINKSTOCK.

Een 41-jarige Chinees kreeg in het holst van de nacht het bezoek van vier gemaskerde inbrekers. De dieven trokken de pyama van de man uit, sneden zijn penis af en vluchtten weg. De dieven en hun uitzonderlijke buit zijn spoorloos. Het slachtoffer herstelt in het ziekenhuis.

De speurders vermoeden dat het om een afrekening gaat omdat de nu ontmande Fei Lin veelvuldig zou gerotzooid hebben met andere vrouwen in het dorp. Fei ontkent dit ten stelligste.

In het politierapport staat te lezen dat de inbrekers omstreeks vier uur 's ochtends de kamer van Fei Lin binnenstormden. Ze trokken een zak over het hoofd van hun slachtoffer. Vervolgens trokken ze zijn pyjamabroek uit en sneden z'n penis af.

Geen pijn
'Vreemd genoeg voelde ik helemaal geen pijn', getuigt Fei. 'Ik bloedde hevig en moest met lede ogen vaststellen dat mijn penis verdwenen was.'

De hulpverleners zochten tevergeefs naar het ontbrekende lichaamsdeel. Dat is wellicht meegenomen door de aanranders. Fei Lin, een seizoensarbeider uit Nigiao, overleefde de bizarre aanslag en herstelt in het hospitaal.
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Rob View Drop Down
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25Jun2012 at 9:55am

Archeoloog vindt bier in begraven koelkast

Bewaar

25-6-12 - 05:55  bron: Algemeen Dagblad
De opgegraven ijskast

Een Drentse archeoloog heeft met zijn metaaldetector een 'bierschat' gevonden op het terrein van het motorspektakel TT Assen.

Peter Frikken (58) uit Nieuw-Weerdinge geloofde zijn ogen niet toen hij vrijdag begon te graven op de plek waar zijn metaaldetector zowat op tilt sloeg. 'Tot mijn grote verbazing zag ik een koelkast, met zo'n dertig sixpacks,' vertelt hij lachend aan het AD.

Frikken kent de geruchten over geheime biervoorraden waarmee TT-bezoekers de hoge bierprijzen zouden omzeilen. 'Ik dacht dat het een broodjeaapverhaal was. Daarom aarzelde ik eerst nog toen RTV Drenthe me vroeg mee op onderzoek te gaan.'
Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
boelie View Drop Down
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23Apr2012 at 8:17pm
er lag een steen op de weg hihi het is wel weer bijna koninginnedag spannend hoor
gegroet mijn zoon
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19Apr2012 at 7:26pm
Volgens mij nog heel kort geleden Boel!
WOEHOE
Back to Top
Mink View Drop Down
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18Apr2012 at 10:24pm
Hahaha lekker gezellig!! Ach ik heb nog zat gedaan!! En volgens mij jij ook!! Hahaha
BLABLABLAlalalalala
Back to Top
boelie View Drop Down
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18Apr2012 at 9:41am
weet je wat zeik mink maar helemaal af. ik dacht ook gelijk aan hem toen ik het zag. ach ja wat heeft hij trouwens allemaal nog niet gedaan met zijn dronken harsses hihi
gegroet mijn zoon
Back to Top
Mink View Drop Down
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16Apr2012 at 11:31pm
Laatst was er weer iemand die me na deed. Hij hoort nu bij de 3 die makkelijk met fiets hem erin kunnen mee doen..
BLABLABLAlalalalala
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 46>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.