Ah Yeah forum Homepage
Forum Home Forum Home > Het Forum > H.F.D.F.
  New Posts New Posts RSS Feed - Opmerkelijke nieuwsberichten
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Opmerkelijke nieuwsberichten

Post Reply Post Reply Page  <1 43444546>
Author
Dj Eyeball Paul
Dj Eyeball Paul

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rob Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05Mar2012 at 2:26pm
@Ronaldinho LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL 

volgend opmerkelijk nieuwsbericht:

Man begraaft zich voor recordpoging en sterft

Laatste update:  5 maart 2012 14:00 info

COLOMBO - Een man in Sri Lanka die probeerde het wereldrecord levend begraven te zijn op zijn naam te zetten is niet meer levend uit de grond gekomen.

Dat heeft de Sri Lankaanse politie maandag gezegd. De recordpoging had plaats in Kantale, zo'n 220 kilometer ten noorden van de Sri Lankaanse hoofdstad Colombo.

Volgens de politie heeft de 24-jarige Janaka Basnayake zich afgelopen weekeinde door familie en vrienden laten begraven in een geul, die met hout en aarde werd afgedekt. Een lokale krant meldde dat de geul drie meter diep was.

Basnayake werd zaterdag rond 09.30 uur plaatselijke tijd begraven. Toen hij om 16.00 uur uit de grond werd gehaald was hij bewusteloos. Basnayake werd nog naar het ziekenhuis gebracht, maar daar werd hij bij aankomst dood verklaard.

Het is overigens onduidelijk of het wereldrecord dat Basnayake probeerde te veroveren wel bestaat.

Tot ziens tot Spellerij!
Back to Top
Koos View Drop Down
Mark Lavender
Mark Lavender

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Koos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09Apr2012 at 2:11pm
Back to Top
Mink View Drop Down
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11Apr2012 at 12:48am
Wat een prutser!!! Ik vloog er tenminste overheen, maar helaas ik moet je teleurstellen, ik was het deze keer niet..
BLABLABLAlalalalala
Back to Top
Den Reut View Drop Down
Perry
Perry

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Den Reut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11Apr2012 at 7:54am
Hehe!

Thumbs Up
Er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn.
Back to Top
boelie View Drop Down
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11Apr2012 at 11:41am
echt lullig dat jullie gelijk aan mink denken. dit was gewoon een heel oud vrouwtje dat niet zo heel erg hard reed toen schrok ze van sinterklaas en is daarna meegenomen de zak in naar spanje het kan bijna niet anders
gegroet mijn zoon
Back to Top
Mink View Drop Down
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16Apr2012 at 11:31pm
Laatst was er weer iemand die me na deed. Hij hoort nu bij de 3 die makkelijk met fiets hem erin kunnen mee doen..
BLABLABLAlalalalala
Back to Top
boelie View Drop Down
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18Apr2012 at 9:41am
weet je wat zeik mink maar helemaal af. ik dacht ook gelijk aan hem toen ik het zag. ach ja wat heeft hij trouwens allemaal nog niet gedaan met zijn dronken harsses hihi
gegroet mijn zoon
Back to Top
Mink View Drop Down
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18Apr2012 at 10:24pm
Hahaha lekker gezellig!! Ach ik heb nog zat gedaan!! En volgens mij jij ook!! Hahaha
BLABLABLAlalalalala
Back to Top
Roel View Drop Down
Gemma/Candice
Gemma/Candice

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19Apr2012 at 7:26pm
Volgens mij nog heel kort geleden Boel!
WOEHOE
Back to Top
boelie View Drop Down
Michael Knight
Michael Knight

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boelie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23Apr2012 at 8:17pm
er lag een steen op de weg hihi het is wel weer bijna koninginnedag spannend hoor
gegroet mijn zoon
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 43444546>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.